Jun 11, 2018

PLAY: Se herrgårdsvagnen som utmanar konventionen


I sin senaste reklamfilm välkomnar Volvo nya definitioner av begreppet familj.

- Detta är ingen traditionell familjekampanj. På sätt och vis är det upp till var och en att bestämma vilka man räknar som sin familj. Med kampanjen vill vi säga att oavsett vem du är och vem du valt att leva ditt liv med, så skyddar Volvo det som är viktigt för dig, säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige.

Mest välkänd bland deltagarna är skådespelaren Joel Kinnaman, som sedan genombrottet 2010 blivit en av Sveriges mest framstående skådespelare internationellt. I filmen framträder han med hustrun Cleo, som är en internationellt erkänd tatuerare.

Bilen som står i fokus i kampanjen är nya Volvo V60, biltillverkarens nya mellanstora femdörrars herrgårdsvagn.




Loading...

MEST LÄSTA

SENASTE NYTT

  • Teknik

    Ny generation av ATOS 3D-scanner

    ATOS 5 är utvecklad för industriellt bruk där höga krav på mätresultat och robusthet gäller. ATOS 5 levererar data med hög precision under korta mättider, även i tuffa miljöer.
    0
  • Teknik

    Stegmotorstyrning från Solectro

    Den lilla stegmotorstyrningen SMCI33 är till stor hjälp vid maskinoptimering i och med enkel, snabb och flexibel programmering.
    0