Jun 11, 2018

PLAY: Se herrgårdsvagnen som utmanar konventionen


I sin senaste reklamfilm välkomnar Volvo nya definitioner av begreppet familj.

- Detta är ingen traditionell familjekampanj. På sätt och vis är det upp till var och en att bestämma vilka man räknar som sin familj. Med kampanjen vill vi säga att oavsett vem du är och vem du valt att leva ditt liv med, så skyddar Volvo det som är viktigt för dig, säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige.

Mest välkänd bland deltagarna är skådespelaren Joel Kinnaman, som sedan genombrottet 2010 blivit en av Sveriges mest framstående skådespelare internationellt. I filmen framträder han med hustrun Cleo, som är en internationellt erkänd tatuerare.

Bilen som står i fokus i kampanjen är nya Volvo V60, biltillverkarens nya mellanstora femdörrars herrgårdsvagn.




  • Oct 19, 2018

    Den varma sommaren sänkte Husqvarna

    Nyheter Det lägre resultatet beror på svag efterfrågan på gräsklipparprodukter som har hög marginal i divisionen Husqvarna. Trädgårdsjätten vidtar konkreta åtgärder.
    0
  • Oct 19, 2018

    3D-printad jaktkniv från Älmhult

    Branschnytt Det är 3D-printföretaget 3D MetPrint som designat och tillverkar stålkniven som är "printad" i ett enda stycke.
    0
Loading...

MEST LÄSTA

SENASTE NYTT