Jun 11, 2018

PLAY: Se herrgårdsvagnen som utmanar konventionen


I sin senaste reklamfilm välkomnar Volvo nya definitioner av begreppet familj.

- Detta är ingen traditionell familjekampanj. På sätt och vis är det upp till var och en att bestämma vilka man räknar som sin familj. Med kampanjen vill vi säga att oavsett vem du är och vem du valt att leva ditt liv med, så skyddar Volvo det som är viktigt för dig, säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige.

Mest välkänd bland deltagarna är skådespelaren Joel Kinnaman, som sedan genombrottet 2010 blivit en av Sveriges mest framstående skådespelare internationellt. I filmen framträder han med hustrun Cleo, som är en internationellt erkänd tatuerare.

Bilen som står i fokus i kampanjen är nya Volvo V60, biltillverkarens nya mellanstora femdörrars herrgårdsvagn.




Loading...

MEST LÄSTA

SENASTE NYTT

  • Reportage

    Connecta med Japan

    Just nu pågår Japans största maskinmässa JIMTOF, som uppskattas mycket av branschens deltagare från hela världen.
    0

  • Teknik

    Norelems dämpare levererar rätt struktur

    Eftersom chockabsorption och vibrationsstyrning är kritiskt för långsiktig maskinprestanda så erbjuder norelems sortiment av industriella dämpare en enkel och kostnadseffektiv lösning.
    0
  • Teknik

    Formfräsning produktivt och ekonomiskt

    Dormer Pramets familj med ekonomiska fräsverktyg har förstärkts med flertalet nya sortiment för medelfin bearbetning och finbearbetning inom formverktygstillverkning.
    0